Details
Ngilangin suntuk ama jenuh dengan liatin gambar atau cerita lucu biar bisa tersenyum lebar ataupun agak kecil senyuman n... Ngilangin suntuk ama jenuh dengan liatin gambar atau cerita lucu biar bisa tersenyum lebar ataupun agak kecil senyuman nya... More
Discussions (648)
Photo Albums (4)
No photos available
No photos available
No photos available
Pinned Items
Recent Activities
  • Nining Yuningsih created a new discussion
    romantis 2
    Posted on Saturday, 04 February 2012
    kembang gula di perigi untuk aku minum jamu kemana pun kamu pergi aku slalu rindu kamu meski hanya buah jambu tapi ini bisa diramu meskipun jarang ketemu cintaku hanya untukmu wahai serulig buluh perindu sua...
    1. View Discussion
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Nining Yuningsih created a new discussion
    romantis 2
    Posted on Saturday, 04 February 2012
    kembang gula di perigi untuk aku minum jamu kemana pun kamu pergi aku slalu rindu kamu meski hanya buah jambu tapi ini bisa diramu meskipun jarang ketemu cintaku hanya untukmu wahai serulig buluh perindu sua...
    1. View Discussion
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Nining Yuningsih created a new discussion
    romantis 1
    Posted on Saturday, 04 February 2012
    jalan-jalan ke kota paris banyak rumah berbaris-baris biar mati diujung keris asal dapat dinda yang manis… ke cimanggis membeli kopiah kopiah indah kan kau dapati begitu banyak gadis yang singgah hanya dinda ya...
    1. View Discussion
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Nining Yuningsih created a new discussion
    halusi nasi di bulan puasa
    Posted on Saturday, 04 February 2012
    Guru : "Udin,100x10 berapa ?" Udin : "Serabi, pak" Guru : Seribu udiiiin! Udin : "Maap pak, laper.." Guru :"Udin, proses meletusnya gunung dipengaruhi oleh?" Udin : "Kerak telor, bu." Guru : "Kerak bumi, diin!!!" ...
    1. View Discussion
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Nining Yuningsih created a new discussion
    Dialog Dua Hantu biggrin.gif
    Posted on Saturday, 04 February 2012
    Tersebutlah kisah dua orang hantu. Mereka ni baru bertemu lalu mereka pun berborakla untuk mengisi masa lapang kehidupan mereka sebagai hantu. Sepanjang perbualan mereka, Hantu B ni tak habis-habis menggigil. Lalu, Hantu A yang ke...
    1. View Discussion
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Nining Yuningsih created a new discussion
    niy ada crite cool......
    Posted on Saturday, 04 February 2012
    ada1 kampong, ada sorg anak muda. nama diyer budin. budin niy suke g semayang ngan suke lepak kat suraw. 1 hari, ada la 1 ustat jadi imam kat surau diyer lepak. budin xsuke giler ngan imam 2 sbb imam 2 main nombor ekor. tapi budin xde bukti. ...
    1. View Discussion
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Nining Yuningsih created a new discussion
    manggah
    Posted on Saturday, 04 February 2012
    Pada suatu hari Si Amin disuruh oleh emaknya mengambil mangga di kebun. Sedang Amin memanjat pokok mangga, tiba-tiba dia terlihat ke bawah ada sepasang remaja sedang 'bercekerama'. Maka berdirilah bulu roma Si Amin. Dia pun bertahan di atas pohon ...
    1. View Discussion
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Nining Yuningsih created a new discussion
    sticker "P"
    Posted on Saturday, 04 February 2012
    olis : "P" mana pakcik? Pak Cik : P Aloq Staq (loghat Kedah). Polis : Pak cik nak bergurau pulak. "P" mana pak cik? Pak Cik : Aku nak p Aloq Staq. (Dah mula naik anging). Polis : Amboi, main-main pulak pakcik (tersengih). P...
    1. View Discussion
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Nining Yuningsih created a new discussion
    jangan bertengkar
    Posted on Saturday, 04 February 2012
    Sepasang suami isteri baru bercerai dan mereka bertengkar untuk tentukan hak penjagaan anak tunggal mereka. pas tu mereka pun pegi ke pejabat agama, jumpa kadi nak minta nasihat. Kadi tanye kat pompuan tu... . "Kenapa awak rasa awak yang pal...
    1. View Discussion
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Nining Yuningsih created a new discussion
    kesehatan
    Posted on Saturday, 04 February 2012
    1.. Tahukah anda apabila 350ml air yang diambil dari sinki dan kemudiannya dituangkan ke dalam cerek yang mengandungi 150ml air suling dan dibiarkan terdedah kepada nyalaan api bersuhu 100 darjah celcius akan menghasilkan s...
    1. View Discussion
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
There are no activities here yet
Unable to load tooltip content.

High Risk Attention and Disclaimer

HIGH RISK - ATTENTION : Forex imply an elevate level of risk which might be not suitable for all investors. Leverage generate further exposition and loss risks. Before to take decision of trading forex, consider carefully yours investment objectives, expertise level and propensity to risk. Past performance is not indicative of future results. Your starting investment might be lost partially or totally. Don’t invest money you cannot afford to lose.  
DISCLAIMER : Pages contained in this web site in any case constitute neither financial counsel service nor solicitation to public saving. Nothing contained in this web site constitute solicitation, offer or recommendation to purchase or sell any investment or to commit in any transaction. Nothing contained in this web site constitute solicitation to investment, fund raising or management for third party. Opinions, article, analysis report, operational report and other documents realized from INDOFOREX.INFO which have to do with market speculation, are dedicated to sustain our individual trading and in any case to represent, solicitation, advice or invest invitation. The web site has just a guise of sharing, cultural and expertise. Although the indication quoted are provided with a mere informative scope, we refuse all responsibility, charged to web site Administrator, for possible negative consequences which should come from an operational funded on their observance.